وب لاگ شخصی محمد ناصری

1- شاید از مهم تریم اتفاقاتی که در این ماه برایم افتاد و خودم هم حتی فکرش را نمی کردم، ماندنم در مشهد برای ادامه تحصیل در حوزه بود. البته این اتفاق آن قدر سریع نبود که منجر به تصمیم شتاب زده شود. و من برای اینکه هنوز لیاقت در کنار هشتمین خورشید بودن را دارم خوش حالم.

2- دوره تثبیتی مدرسه حضرت مهدی (عجل الله فرجه) هم که تقریبا پانزده روز می شد به پایان رسید و حال باید آماده امتحانات تثبیتی باشیم.
3- از خیر ریکاوری هارد لپ تاپ گذشتم و ویندوز هشتی1 که مدت ها گوشه اتاق خاک می خورد را رویش نصب کردم.
4- در آخرین لحظات این ماه هم یکی از دوستان خبر موافقت خانواده اش با قم رفتنش را از قم داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">